.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارقه امید در صنعت حمل و نقل کشور
مقصود مقدم فعال صنعت حمل و نقل
بارقه امید در صنعت حمل و نقل کشور

مقصود مقدم فعال صنعت حمل و نقل: امسال روز حمل و نقل در حالی برگزار می شود که روح تازه ای بر کالبد حمل و نقل ایر ان دمید و سکان این بخش مهم و کلیدی در دستان وزیری جوان و کاردان قرار گرفت تا بارقه امید بر دل اهالی این صنعت مظلوم روشن شود .

 

26 آذرماه که به عنوان روز « حمل و نقل » برای آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه بخش حمل و نقل، از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور صورت گرفت ، فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت این روز ، مطالبات به حق و قانونی این قشر سختکوش که علی رغم همه سختی ها و مشکلات پای کار کشور و مردم خود ایستاده اند ، پیگیری و حل شود .

 

بی تردید و به گواه همه مردم و مسئولان ، اهالی حمل و نقل در برهه های مختلف انقلاب یاری گری راستین برای کشور بوده و از سال های آغازین انقلاب اسلامی و روزهای دفاع مقدس تا دوران سازندگی محکم و خستگی ناپذیر اهداف عالیه نظام اسلامی را دنبال کرده اند .

 

این قشر وفادار به انقلاب اسلامی و مردم هیچگاه اجازه ندادند که دشمنان  از جایگاه آنان در چرخه صنعت مهم حمل و نقل سواستفاده کرده و خللی در خدمات رسانی به مردم ایجاد گردد که نمونه بارز آن در اغتشاشات اخیر بوده که با فعالیت دوچندان خود ، علی رغم درخواست آشوبگران ، تودهنی محکمی به دشمن زدند و حتی با تحمل خسارات و دشنام ها در کنار انقلاب اسلامی و مردم ایستادند . 

 

فعالیت های بخش حمل و نقل و تغییر سریع فن آوری های روز دنیا در این حوزه ، آنچنان برجسته است که  کارشناسان اقتصادی، از آن به عنوان «نیروی محرکه توسعه» یاد می کنند و کارآمدی و توانمندی آن را، زمینه ساز توسعه همه جانبه کشورها می دانند.

 

کارشناسان اعتقاد دارندکه موفقیت های راهبردی در زمینه رشد و توسعه اقتصادی، مدیون سرمایه گذاری کلان در زیرساخت ها و تجهیزات حمل و نقل و نیز توسعه مهارت های حمل و نقل بوده است و جوامعی که در این صنعت حیاتی سرمایه گذاری نکنند و آن را به اهمال و فراموشی بسپارند، اندک اندک از قافله پیشرفت و توسعه به دور می مانند و حتی برای رفع نیازهای اولیه خود نیز، نیازمند استعمارگران شرق و غرب می گردند.

 

آنچه این روزها بارقه امید را در دل فعالان صنعت حمل و نقل ایران روشن کرده است ، قرار گرفتن سکانداری جوان ، متفکر و البته کاربلد بر روی عرصه کشتی حمل و نقل کشور است که قطعا و با توجه به درایتی که در وی وجود دارد سال های درخشانی در انتظار صنعت حمل و نقل ایران خواهد بود .

 

اعتقاد راسخ دارم که با توانمندی خاص و نیروی جوانی و پشتکاری که در دکتر مهرداد بذرپاش وجود دارد آینده طلایی را در صنعت حمل و نقل کشور شاهد خواهیم بود و از همین جا به ایشان به عنوان متولی صنعت حمل و نقل اعلام می کنم که همه دست اندرکاران این بخش در قالب مشاورانی امین ، آماده مشورت دهی برای پیشرفت و تعالی حمل و نقل کشور عزیزمان هستند .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.